jmenuji se Pavel Janků, studuji na Gymnáziu Jana Palacha, a na scéně českého, ale i zahraničního internetu vystupuji pod nickem ENSI / ENSIcz / ENSI.cz. Je mi 15 let a mým bydlištěm je Mělník / Řepín, tedy Středočeský kraj.
Zajímám se o softwarové a netwarové aplikace a zároveň je tvořím. Dále pak dělám bitmapovou a vektrovou grafiku, Flash animace, 3D vizualizace, modely a videa. Jako takové spestření práce nabízím i skládání hudby a to jak samplované (ze smyček) či firmou na papír, tudíž do partitury. Jestli jste tvůrci filmů, tak si mě můžete najmout na práce se střih, či jen tak za kameru (momentálně není technika
Moje koníčky mají kořeny většinou v informatice. Zajímám se o hardware, elektrotechniku a hudbu. Rád se doma povrtám v počítači, nebo si naprogramuju nějaký mokročipový obvod... zkrátka jsem takový ten "technický" typ. Co se hudby týče, tak jsem "zapálený" hudebník. Hraji na bicí nástroje a také na klávesové, dělám zvučení akcí (případně i světla a efekty) a také sampluji u jedné začínající metalové kapely. Mé oblíbené hudební směry jsou velmi rozmanité... nepohrdnu Jazzem, či nějakou instrumentální skladbou. Mám rád Metal - zejména směr FolkMetal, který mi připadá, že je něčím ozvláštněný, Rock, Instrumental a také klasická hudba, kde mám četné řady oblíbenců
Co se týče programování, tak zde se zaměřuji především na internetové aplikace, které navrhuji, kóduji a zároveň programuji
Programuji různě velké aplikace, různě velkého zaměření, tudíž využívám mnoho technologií a jazyků. Takovou internetovou aplikaci dokáži udělat v ASP.net, za použití C#, Pythonu, Ruby a nebo klasickém a velmi rozšířeném PHP. Databazové systémy využívám především z řad SQL, tedy MS SQL a MySQL, ale dokáži využít i databází Gree, zejména PostGree. Naprogramuji vše od CMS až po složitý e-shop, či CRM. V současné době chystm uveřejnit sadu shareware hotových řešení.